דיאטה מהירה ותזונה נכונה
 

על חשיבות של אורך חיים בריא בזמן הדיאטה

לכל אחד מאיתנו יש רצון מידי פעם לעשות שינוי בחיים, ולא פעם השינוי הזה קשור להופעה החיצונית שלנו. אומנם זה נכון שיש זמנים שבהם אנחנו מעט מזניחים את עצמנו, אך בסופו של דבר תמיד מגיעה גם התקופה שבה אנחנו רוצים להיראות טוב יותר, להיות בריאים ובעיקר להרגיש יותר יפים. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם חושבים איך להשיל מעליכם כמה קילוגרמים שדבקו בכם? אם כך, כדאי שתדעו שדיאטה טובה מורכבת מלא מעט גורמים.

זה ברור שתפריט האוכל שלכם חשוב ביותר וישפיע בצורה ישירה על הצלחת העניין, אך מה עם המים שאתם שותים? האם חשבתם פעם על החשיבות שלהם, על הכמויות ועל השאלה האם הם מספיק נקיים וטובים? מים מסוננים יכולים לעשות את ההבדל ולהשפיע לטובה על כל מערכות הגוף שלכם, כך שאם אתם כבר עוסקים בשינוי ובשיפור המצב הבריאותי, כדאי יהיה להקפיד על שתיית מים שעברו כמה שיותר סינונים מקצועיים.

מה זה אורך חיים בריא?

כשמדברים על אורך חיים בריא מדברים לא רק על אכילה נכונה שלא כוללת הרבה שומנים ומזונות מטוגנים, אלא מדברים גם על שתייה. גוף האדם מורכב מאחוזים רבים של מים ולכן טבעי שנצטרך לשמור על הרמה הזאת, רק השאלה היא איך. אתם באמת חושבים שלתות שתייה ממותקת שכוללת הרבה מאוד קלוריות זו הדרך הנכונה? כמובן שלא, שכן מדובר על סוכרים רבים ועל קלוריות מיותרות. לעומת זאת, אם תקפידו לשתות מים, שאין בהם קלוריות, ואם תבדקו איזה סינון המים עברו, תוכלו להיות בטוחים שאתם עושים את הטוב ביותר לגוף שלכם.

בעולם מתוקן אומנם המים המסוננים היו מגיעים אליכם ישירות מהברז בבית, אך בעולם שלנו זה לא בדיוק כך. המים בברז מלאים בכל אותם החומרים שעדיף לא להכניס לגוף, ולכן כדאי לחשוב על רכישה של מכשיר כמו בר מים. עם המכשיר הזה תוכלו לשתות מים מסוננים, ומעבר לכך, הוא גם יעזור לכם לשתות את כמויות המים הרצויות בכל יום. לכן זה לא מפתיע לראות שכל אדם שמחליט לעשות דיאטה דואג גם לנושא השתייה שכן שתייה מרובה מאפשרת לתהליך חילוף החומרים לפעול בצורה מהירה יותר.

כמה מים צריך לשתות ביום?

המחקרים בתחום בדרך כלל מדברים על כך שאדם בוגר צריך לשתות בין 6 ל 8 כוסות מים מסוננים ביום. לכן, אם אתם עושים דיאטה ואם אתם רוצים להגיע לשלב שבו אתם מצליחים להשיל לא מעט קילוגרמים ממשקל גופכם, כדאי יהיה לשתות כמה שיותר מים ביום. אתם תראו שזה יגרום לא רק לכך שתורידו מהר יותר את המשקל העודף אלא גם תיראו יותר טוב ואף תרגישו שיפור בתחושות הפיזיות שלכם. השתייה המרובה, ובמיוחד אם היא כוללת מים מסוננים, זו בחירה מצוינת.

לפרטים צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן